Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne.
Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in nagrade ter bonuse. A gre tudi drugače. Za motivacijo lahko poskrbi že skupinsko tekmovanje. V enem izmed klicnih centrov tedensko objavljajo statistiko, kateri izmed zaposlenih je preživel največ časa na telefonu, kdo je dosegel najboljšo prodajo, kdo je bil vodilni najdlje … Zaposleni se v to vživijo in radi tekmujejo med seboj oziroma med skupinami, kar še izboljša prodajne rezultate pa tudi izboljša pripadnost skupini. Vaš cilj mora biti ustvariti tekmovalno ozračje, ki bo zaposlene spodbujalo k tršemu delu in doseganju skupnih rezultatov.
Ne pozabite na zabavo
Vseh zaposlenih ne motivira le denar ali pehanje za rezultati. Nekateri cenijo tudi drugačne oblike nagradne, npr. skupinsko zabavo, priložnostna darila za posebne dosežke in manjša darila ob doseženih mejnikih. Prodajne ekipe zato nagradite tudi z zabavo, ko so dosegle pomemben mejnik ali močno presegle prodajni cilj. Tudi tovrstne nagrade lahko zaposlenim napoveste vnaprej. Pomembno je, da je nagrada otipljiva in ne nekaj fiktivnega – ne glede na to, ali zaposlenim date škatlo piškotov ali pa jih peljete dirkat z gokarti.
Delite zmage z vsemi
Prodajne zmage delite z vsemi in to, kar se da vidno. Ob velikem prodajnem dosežku pošljite e-pošto po podjetju, prav tako s sodelavci delite večje obletnice in dosežke. Več ugleda kot ga bodo uživali v podjetju, bolj motivirani bodo za nove dosežke.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.