Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne.
Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in nagrade ter bonuse. A gre tudi drugače. Za motivacijo lahko poskrbi že skupinsko tekmovanje. V enem izmed klicnih centrov tedensko objavljajo statistiko, kateri izmed zaposlenih je preživel največ časa na telefonu, kdo je dosegel najboljšo prodajo, kdo je bil vodilni najdlje … Zaposleni se v to vživijo in radi tekmujejo med seboj oziroma med skupinami, kar še izboljša prodajne rezultate pa tudi izboljša pripadnost skupini. Vaš cilj mora biti ustvariti tekmovalno ozračje, ki bo zaposlene spodbujalo k tršemu delu in doseganju skupnih rezultatov.
Ne pozabite na zabavo
Vseh zaposlenih ne motivira le denar ali pehanje za rezultati. Nekateri cenijo tudi drugačne oblike nagradne, npr. skupinsko zabavo, priložnostna darila za posebne dosežke in manjša darila ob doseženih mejnikih. Prodajne ekipe zato nagradite tudi z zabavo, ko so dosegle pomemben mejnik ali močno presegle prodajni cilj. Tudi tovrstne nagrade lahko zaposlenim napoveste vnaprej. Pomembno je, da je nagrada otipljiva in ne nekaj fiktivnega – ne glede na to, ali zaposlenim date škatlo piškotov ali pa jih peljete dirkat z gokarti.
Delite zmage z vsemi
Prodajne zmage delite z vsemi in to, kar se da vidno. Ob velikem prodajnem dosežku pošljite e-pošto po podjetju, prav tako s sodelavci delite večje obletnice in dosežke. Več ugleda kot ga bodo uživali v podjetju, bolj motivirani bodo za nove dosežke.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.