Kako ostati motiviran podjetnik?

Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti?
V zadnjem desetletju podjetništvo po svetu in v Sloveniji cveti. A statistiko je treba gledati širše. Ne le, da je samostojnih podjetnikov in majhnih podjetij vse več, strašijo predvsem podatki, da jih več kot polovica po šestih letih ne posluje več.
Samostojna podjetniška pot je zahtevna. V nekaterih mesecih lahko podjetnik uživa visoke prihodke, spet v drugih ima občutek, da so ga stranke (in sreča) zapustile. Kaj storiti takrat, ko poslu ne gre najbolje, kje najti (dodatno) motivacijo?
Motivacijski vzori pri športnikih
Podjetniki naj motivacijske vzorce kopirajo po športnikih. Tako naj si zastavijo glavni in pomožne cilje ter nato pri njih vztrajajo in gradijo na (vmesnih) rezultatih.
Zelo pomembna je tudi podpora skupnosti. Ker utegne biti podjetniška pot na trenutke zelo osamljena, se nekateri podjetniki udeležujejo skupinskih delavnic in dogodkov, na katerih se družijo s podobno mislečimi in se med seboj podpirajo.
Podjetnik mora verjeti v svoje ideje in se ne predati, tudi če mu stvari sprva ne tečejo po načrtih.
Tudi fizično okolje je pomembno
K poslovnemu uspehu veliko vpliva tudi okolje. Za dobro poslovno motivacijo si velja zgledno urediti pisarniško okolje (ali pa domačo pisarno), se urejeno oblačiti ter tudi jesti in spati zdravo. Vsaka izmed naštetih stvari namreč prispeva svoj kamenček v mozaik produktivnosti in uspeha. Spočita glava in zdravo telo sta namreč temelja, na katerih lahko gradite poslovno pot.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.