Kako povečati spletno prodajo?

by 22 Feb 2019spletna prodaja, kupci

Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko cenejši kot v fizični trgovini. Spletne tehnologije pa omogočajo, da uporabniku zagotovite boljšo izkušnjo, zato jih velja izkoristiti.

Spletni trgovci se pogosto sprašujejo o tem, kako predstaviti izdelek na spletu. Tisti manj izvirni se pač odločijo le za objavo osnovnih tehničnih podatkov, fotografije (ali več njih) in cene. Gre pač za preprost spletni katalog, ki je prepuščen pajkom spletnih iskalnikov in njihovi sposobnosti indeksiranja, da tak izdelek potencialen kupec sploh najde.

Spet drugi trgovci se bolj potrudijo. Izdelek opišejo s svojimi besedami ali pa mu dodajo celo še pohvalo kakšnega uporabnika. Ti imajo že več možnosti za uspeh.

Prodajajte razlog(e) za nakup!

A daleč največ možnosti za prodajo imajo tisti spletni trgovci, ki razumejo, da ne prodajajo zgolj izdelkov ali škatel, temveč prodajajo razlog(e) za nakup.

To najlažje storijo tako, da potencialni stranki predstavijo težavo ali bolečino in predstavijo, kako ju z izdelkom odpravi. Bolj podrobno oziroma življenjsko in pristno, kot bosta opisana težava in njena rešitev, večja bo možnost, da si bo nakupovalec rešitev želel kupiti.

Alternativni in prav tako zelo dober razlog za nakup, pa je pisanje o ugodju, ki ga izdelek prinaša. Kupci navadno kupujejo ali rešitev težav ali pa iščejo dodatno udobje/ugodje. Ugodite jim. Tudi s prilagojenimi opisi svojih izdelkov.

Kako povečati spletno prodajo? 2 Kako povečati spletno prodajo? 3 Kako povečati spletno prodajo? 4
Kako povečati spletno prodajo? 5
Kako doseči zvestobo strank?

Kako doseči zvestobo strank?

Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This