Kako povečati spletno prodajo?
Spletni trgovci se pogosto sprašujejo o tem, kako predstaviti izdelek na spletu. Tisti manj izvirni se pač odločijo le za objavo osnovnih tehničnih podatkov, fotografije (ali več njih) in cene. Gre pač za preprost spletni katalog, ki je prepuščen pajkom spletnih iskalnikov in njihovi sposobnosti indeksiranja, da tak izdelek potencialen kupec sploh najde.
Spet drugi trgovci se bolj potrudijo. Izdelek opišejo s svojimi besedami ali pa mu dodajo celo še pohvalo kakšnega uporabnika. Ti imajo že več možnosti za uspeh.
Prodajajte razlog(e) za nakup!
A daleč največ možnosti za prodajo imajo tisti spletni trgovci, ki razumejo, da ne prodajajo zgolj izdelkov ali škatel, temveč prodajajo razlog(e) za nakup.
To najlažje storijo tako, da potencialni stranki predstavijo težavo ali bolečino in predstavijo, kako ju z izdelkom odpravi. Bolj podrobno oziroma življenjsko in pristno, kot bosta opisana težava in njena rešitev, večja bo možnost, da si bo nakupovalec rešitev želel kupiti.
Alternativni in prav tako zelo dober razlog za nakup, pa je pisanje o ugodju, ki ga izdelek prinaša. Kupci navadno kupujejo ali rešitev težav ali pa iščejo dodatno udobje/ugodje. Ugodite jim. Tudi s prilagojenimi opisi svojih izdelkov.
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.