Kako povečati spletno prodajo?
Spletni trgovci se pogosto sprašujejo o tem, kako predstaviti izdelek na spletu. Tisti manj izvirni se pač odločijo le za objavo osnovnih tehničnih podatkov, fotografije (ali več njih) in cene. Gre pač za preprost spletni katalog, ki je prepuščen pajkom spletnih iskalnikov in njihovi sposobnosti indeksiranja, da tak izdelek potencialen kupec sploh najde.
Spet drugi trgovci se bolj potrudijo. Izdelek opišejo s svojimi besedami ali pa mu dodajo celo še pohvalo kakšnega uporabnika. Ti imajo že več možnosti za uspeh.
Prodajajte razlog(e) za nakup!
A daleč največ možnosti za prodajo imajo tisti spletni trgovci, ki razumejo, da ne prodajajo zgolj izdelkov ali škatel, temveč prodajajo razlog(e) za nakup.
To najlažje storijo tako, da potencialni stranki predstavijo težavo ali bolečino in predstavijo, kako ju z izdelkom odpravi. Bolj podrobno oziroma življenjsko in pristno, kot bosta opisana težava in njena rešitev, večja bo možnost, da si bo nakupovalec rešitev želel kupiti.
Alternativni in prav tako zelo dober razlog za nakup, pa je pisanje o ugodju, ki ga izdelek prinaša. Kupci navadno kupujejo ali rešitev težav ali pa iščejo dodatno udobje/ugodje. Ugodite jim. Tudi s prilagojenimi opisi svojih izdelkov.
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.