Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?«
In na to vprašanje morate imeti prepričljiv odgovor. Zato temeljito razmislite o tem, kaj vas dela posebne, boljše od konkurence. Še posebej pa – kaj vas dela edinstvene?
Najverjetneje to ni cena, saj je lahko le eden najcenejši, pa tudi sicer nizke ali celo dumpinške cene ne dovoljujejo zdravega razvoja podjetja. So to dobavni roki? Dvomim, logistična podjetja imajo za vse enake pogoje (in cenike), se mar lahko organizirate bolje od njih? So vaši izdelki boljše kakovosti od konkurenčnih? Kako to dokažete? Mar stranka sploh rabi in zahteva ter kupi boljšo kakovost?
Ne tudi to najverjetneje ni tisto, po čemer izstopate. Zato se iskreno izprašajte – v čem ste posebni?
Edinstvenost
Stranki povejte, da ste v nečem edini oziroma edinstveni in ji to tudi utemeljite. Svojo konkurenčno prednost opišite skozi koristi, ki jih ima stranka z vami ali vašim izdelkom. A pozor – pri tem nikoli ne kopirajte konkurence. Bodite izvirni. Pomaga, če znate rešiti kaj, česar drugi ne znajo. Mar posamezno področje poznate bolje od drugih in del znanja lahko učinkovito prenesete na stranko – bo v tem videla vašo edinstvenost?
Edinstvenost morate znati utemeljiti. In biti pri tem verodostojni. Laži stranke ne sprejemajo, to je eden najhitrejših načinov, kako jih odgnati.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.