Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati.
Proizvajalci praktično česarkoli so relativno togi, saj celo leto proizvajajo ene in iste izdelke in jih občasno prenovijo ali osvežijo, saj so spremembe v proizvodnji povezane z velikimi stroški. A to končnih kupcev ne zanima prav dosti, svoja mnenja in želje pa izražajo preko povpraševanja.
Ko podjetje ali obrtnik opazi velik upad povpraševanja in posledično tudi prodaje, je morebiti že prepozno. T. i. prodajni mrk velja zato čim prej prepoznati in preprečiti. Dejstvo je, da zunanji dejavniki v prodaji navadno zmagujejo – saj narekujejo povpraševanje in prodajo. Podjetja in ponudniki se morajo tem dejavnikom prilagoditi, sicer bodo stranke in kupci odšli drugam.
Trik ponovnega izumljanja
A včasih za odpravo prodajnega mrka zadostuje že manjši trik, in sicer pristop, po katerem naš izdelek ali storitev prikažemo v novi luči. Ga ponovno izumimo. Predstavimo uporabno vrednost na nov način in tako spodbudimo prodajo.
Podjetja se le redko zavedajo dejstva, da povpraševanje pravzaprav ni odvisno od samega izdelka, ampak od načina, kako ga tržijo – ponujajo kupcem. Kupci morajo imeti dober razlog za nakup. Podjetje naj zato razmisli o dodatnih motivih za nakup posameznega izdelka ali storitve in te kot novost predstavi strankam. Tako bo hipno imelo več možnosti za uspeh in ponovno oživljanje prodaje.
Vedno se torej vprašajte, kaj še je moč z vašim izdelkom početi. Ali pa ga le malenkostno prilagodite v smeri večje/dodatne funkcionalnosti.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.