Kako preživeti prodajni mrk?

by 25 Feb 2019prodaja, kupci

Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati.

Proizvajalci praktično česarkoli so relativno togi, saj celo leto proizvajajo ene in iste izdelke in jih občasno prenovijo ali osvežijo, saj so spremembe v proizvodnji povezane z velikimi stroški. A to končnih kupcev ne zanima prav dosti, svoja mnenja in želje pa izražajo preko povpraševanja.

Ko podjetje ali obrtnik opazi velik upad povpraševanja in posledično tudi prodaje, je morebiti že prepozno. T. i. prodajni mrk velja zato čim prej prepoznati in preprečiti. Dejstvo je, da zunanji dejavniki v prodaji navadno zmagujejo – saj narekujejo povpraševanje in prodajo. Podjetja in ponudniki se morajo tem dejavnikom prilagoditi, sicer bodo stranke in kupci odšli drugam.

Trik ponovnega izumljanja

A včasih za odpravo prodajnega mrka zadostuje že manjši trik, in sicer pristop, po katerem naš izdelek ali storitev prikažemo v novi luči. Ga ponovno izumimo. Predstavimo uporabno vrednost na nov način in tako spodbudimo prodajo.

Podjetja se le redko zavedajo dejstva, da povpraševanje pravzaprav ni odvisno od samega izdelka, ampak od načina, kako ga tržijo – ponujajo kupcem. Kupci morajo imeti dober razlog za nakup. Podjetje naj zato razmisli o dodatnih motivih za nakup posameznega izdelka ali storitve in te kot novost predstavi strankam. Tako bo hipno imelo več možnosti za uspeh in ponovno oživljanje prodaje.

Vedno se torej vprašajte, kaj še je moč z vašim izdelkom početi. Ali pa ga le malenkostno prilagodite v smeri večje/dodatne funkcionalnosti.

Kako preživeti prodajni mrk? 2 Kako preživeti prodajni mrk? 3 Kako preživeti prodajni mrk? 4
Kako preživeti prodajni mrk? 5
Cenovna pogajanja in ego

Cenovna pogajanja in ego

V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This