Kako preživeti prodajni mrk?

Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati.
Proizvajalci praktično česarkoli so relativno togi, saj celo leto proizvajajo ene in iste izdelke in jih občasno prenovijo ali osvežijo, saj so spremembe v proizvodnji povezane z velikimi stroški. A to končnih kupcev ne zanima prav dosti, svoja mnenja in želje pa izražajo preko povpraševanja.
Ko podjetje ali obrtnik opazi velik upad povpraševanja in posledično tudi prodaje, je morebiti že prepozno. T. i. prodajni mrk velja zato čim prej prepoznati in preprečiti. Dejstvo je, da zunanji dejavniki v prodaji navadno zmagujejo – saj narekujejo povpraševanje in prodajo. Podjetja in ponudniki se morajo tem dejavnikom prilagoditi, sicer bodo stranke in kupci odšli drugam.
Trik ponovnega izumljanja
A včasih za odpravo prodajnega mrka zadostuje že manjši trik, in sicer pristop, po katerem naš izdelek ali storitev prikažemo v novi luči. Ga ponovno izumimo. Predstavimo uporabno vrednost na nov način in tako spodbudimo prodajo.
Podjetja se le redko zavedajo dejstva, da povpraševanje pravzaprav ni odvisno od samega izdelka, ampak od načina, kako ga tržijo – ponujajo kupcem. Kupci morajo imeti dober razlog za nakup. Podjetje naj zato razmisli o dodatnih motivih za nakup posameznega izdelka ali storitve in te kot novost predstavi strankam. Tako bo hipno imelo več možnosti za uspeh in ponovno oživljanje prodaje.
Vedno se torej vprašajte, kaj še je moč z vašim izdelkom početi. Ali pa ga le malenkostno prilagodite v smeri večje/dodatne funkcionalnosti.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.









