Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih lastnosti in interesov. Kako jim torej prodajati in prodati?
Letnica rojstva milenijcev ni zakoreninjena, načeloma pa velja, da so to lahko posamezniki, rojeni med leti 1977 do 2000, odvisno od tega, koga vprašate. To pa pomeni, da predstavljajo četrtino vsega prebivalstva in da prodaja milenijcem ni tako enostavna, kot si mislite.
Mladi milenijci so v šoli, starejši milenijci pa so njihovi starši. Med njimi so ljubitelji udobja in dobrega počutja, pa tudi pustolovski popotniki, ustvarjalci in podjetniki. So pa vsi po vrsti tehnološko podkovani, ustvarjalni in ciljno usmerjeni.
Blagovne znamke morajo milenijce razvajati
Zakaj že? Ker ti to pričakujejo. Milenijci pač niso impulzivni nakupovalci, vse stvari radi preučijo in pretehtajo. Tudi če prodajate izdelke, jih prodajajte skozi uporabniško izkušnjo. Pritegnejo jih fotografije in video posnetki na družabnih omrežjih, ki kažejo, kaj lahko z vašim izdelkom ali storitvijo lahko počno.
Želijo biti udeleženci, ne le gledalci
Deljenje vsebin vaših strank vas lahko bogato nagradi, saj kaže vaše spoštovanje do njih in podporo, kako uporabljajo vaše izdelke ali storitve v svojem življenju. Hkrati vam tovrstna aktivnost zagotavlja tudi vsebino za promocijo blagovne znamke in vam prihrani čas, denar ter energijo, ki bi jih sicer morali vložiti v izdelavo kakovostnih vsebin.
Želijo uporabljati, lastništvo jim ni pomembno
Tudi če prodajate izdelke, razmislite o možnosti dodatnega poslovnega modela – najemništva. Milenijci namreč niso nagnjeni k lastništvu nepremičnin in premičnin, so namreč zagovorniki poslovnih modelov, ki omogočajo najem in plačilo po uporabi. Izposoja, lizing, najemnina – to so pojmi, ki so jim bliže kot visoki izdatki.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.