Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih lastnosti in interesov. Kako jim torej prodajati in prodati?
Letnica rojstva milenijcev ni zakoreninjena, načeloma pa velja, da so to lahko posamezniki, rojeni med leti 1977 do 2000, odvisno od tega, koga vprašate. To pa pomeni, da predstavljajo četrtino vsega prebivalstva in da prodaja milenijcem ni tako enostavna, kot si mislite.
Mladi milenijci so v šoli, starejši milenijci pa so njihovi starši. Med njimi so ljubitelji udobja in dobrega počutja, pa tudi pustolovski popotniki, ustvarjalci in podjetniki. So pa vsi po vrsti tehnološko podkovani, ustvarjalni in ciljno usmerjeni.
Blagovne znamke morajo milenijce razvajati
Zakaj že? Ker ti to pričakujejo. Milenijci pač niso impulzivni nakupovalci, vse stvari radi preučijo in pretehtajo. Tudi če prodajate izdelke, jih prodajajte skozi uporabniško izkušnjo. Pritegnejo jih fotografije in video posnetki na družabnih omrežjih, ki kažejo, kaj lahko z vašim izdelkom ali storitvijo lahko počno.
Želijo biti udeleženci, ne le gledalci
Deljenje vsebin vaših strank vas lahko bogato nagradi, saj kaže vaše spoštovanje do njih in podporo, kako uporabljajo vaše izdelke ali storitve v svojem življenju. Hkrati vam tovrstna aktivnost zagotavlja tudi vsebino za promocijo blagovne znamke in vam prihrani čas, denar ter energijo, ki bi jih sicer morali vložiti v izdelavo kakovostnih vsebin.
Želijo uporabljati, lastništvo jim ni pomembno
Tudi če prodajate izdelke, razmislite o možnosti dodatnega poslovnega modela – najemništva. Milenijci namreč niso nagnjeni k lastništvu nepremičnin in premičnin, so namreč zagovorniki poslovnih modelov, ki omogočajo najem in plačilo po uporabi. Izposoja, lizing, najemnina – to so pojmi, ki so jim bliže kot visoki izdatki.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.