Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih.
Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če nimate oprijemljivega izdelka, ki bi ga lahko predstavili potencialnem kupcu, je težko pokazati in govoriti o tem, kako dragocena je storitev za vaše stranke. Storitvena podjetja morajo zato biti bolj ustvarjalna pri načrtovanju marketinške strategije za družbene medije.
Kdo kupuje vašo storitev?
Najprej morate seveda vedeti, kdo kupuje vašo storitev? Ugotovite, kdo potrebuje vašo storitev. Kako lahko to ugotovite? Opravite tržne raziskave, poiščite ljudi, ki jih vaša storitev lahko zanima. Primerno mesto za anketiranje ljudi so tudi Facebook ali LinkedIn skupine uporabnikov, a tu še pred objavo ankete preverite pravila skupine ali se obrnite na skrbnika skupine. V primeru obsežnejših anket si lahko pomagate tudi s programi, kot so: Google Forms, SurveyMonkey, Typeform in podobni.
Pričevanja/izkušnje strank
Kot podjetnik ali lastnik malega podjetja boste kaj hitro ugotovili, da so priporočila strank najboljši način za pridobivanje novih strank. Pridobivanje priporočil s strani strank je izjemno pomembno. Mnogi lastniki podjetij objavljajo njihove izjave na spletni strani, vendar lahko vi naredite korak naprej, npr. ustvarite pomenljive fotografije in jim dodate kratke izjave/izkušnje strank, ki so uporabile vašo storitev.
Citati navdiha
Verjeli ali ne, tudi navdihujoči citati lahko sprožijo zanimiv odziv uporabnikov družbenih omrežij. To lahko povežete z raziskavo trga – stranke vprašajte, kdo vpliva na njihovo življenje in jih navdihuje. Potem pa jim servirajte ustrezne citate.
Uporabnike naučite nečesa
Zelo dober način, kako prepričati ljudi v uporabo storitve, ki je še ne poznajo ali pa je niso preizkusili, je ta, da jim jo predstavite skozi prakso ali pa jim odprete novo dimenzijo – skratka jih naučite nekaj novega. Če bodo v njej prepoznali dodano vrednost, jo bodo zagotovo začeli uporabljati.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.