Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih.
Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če nimate oprijemljivega izdelka, ki bi ga lahko predstavili potencialnem kupcu, je težko pokazati in govoriti o tem, kako dragocena je storitev za vaše stranke. Storitvena podjetja morajo zato biti bolj ustvarjalna pri načrtovanju marketinške strategije za družbene medije.
Kdo kupuje vašo storitev?
Najprej morate seveda vedeti, kdo kupuje vašo storitev? Ugotovite, kdo potrebuje vašo storitev. Kako lahko to ugotovite? Opravite tržne raziskave, poiščite ljudi, ki jih vaša storitev lahko zanima. Primerno mesto za anketiranje ljudi so tudi Facebook ali LinkedIn skupine uporabnikov, a tu še pred objavo ankete preverite pravila skupine ali se obrnite na skrbnika skupine. V primeru obsežnejših anket si lahko pomagate tudi s programi, kot so: Google Forms, SurveyMonkey, Typeform in podobni.
Pričevanja/izkušnje strank
Kot podjetnik ali lastnik malega podjetja boste kaj hitro ugotovili, da so priporočila strank najboljši način za pridobivanje novih strank. Pridobivanje priporočil s strani strank je izjemno pomembno. Mnogi lastniki podjetij objavljajo njihove izjave na spletni strani, vendar lahko vi naredite korak naprej, npr. ustvarite pomenljive fotografije in jim dodate kratke izjave/izkušnje strank, ki so uporabile vašo storitev.
Citati navdiha
Verjeli ali ne, tudi navdihujoči citati lahko sprožijo zanimiv odziv uporabnikov družbenih omrežij. To lahko povežete z raziskavo trga – stranke vprašajte, kdo vpliva na njihovo življenje in jih navdihuje. Potem pa jim servirajte ustrezne citate.
Uporabnike naučite nečesa
Zelo dober način, kako prepričati ljudi v uporabo storitve, ki je še ne poznajo ali pa je niso preizkusili, je ta, da jim jo predstavite skozi prakso ali pa jim odprete novo dimenzijo – skratka jih naučite nekaj novega. Če bodo v njej prepoznali dodano vrednost, jo bodo zagotovo začeli uporabljati.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.