Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih.
Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če nimate oprijemljivega izdelka, ki bi ga lahko predstavili potencialnem kupcu, je težko pokazati in govoriti o tem, kako dragocena je storitev za vaše stranke. Storitvena podjetja morajo zato biti bolj ustvarjalna pri načrtovanju marketinške strategije za družbene medije.
Kdo kupuje vašo storitev?
Najprej morate seveda vedeti, kdo kupuje vašo storitev? Ugotovite, kdo potrebuje vašo storitev. Kako lahko to ugotovite? Opravite tržne raziskave, poiščite ljudi, ki jih vaša storitev lahko zanima. Primerno mesto za anketiranje ljudi so tudi Facebook ali LinkedIn skupine uporabnikov, a tu še pred objavo ankete preverite pravila skupine ali se obrnite na skrbnika skupine. V primeru obsežnejših anket si lahko pomagate tudi s programi, kot so: Google Forms, SurveyMonkey, Typeform in podobni.
Pričevanja/izkušnje strank
Kot podjetnik ali lastnik malega podjetja boste kaj hitro ugotovili, da so priporočila strank najboljši način za pridobivanje novih strank. Pridobivanje priporočil s strani strank je izjemno pomembno. Mnogi lastniki podjetij objavljajo njihove izjave na spletni strani, vendar lahko vi naredite korak naprej, npr. ustvarite pomenljive fotografije in jim dodate kratke izjave/izkušnje strank, ki so uporabile vašo storitev.
Citati navdiha
Verjeli ali ne, tudi navdihujoči citati lahko sprožijo zanimiv odziv uporabnikov družbenih omrežij. To lahko povežete z raziskavo trga – stranke vprašajte, kdo vpliva na njihovo življenje in jih navdihuje. Potem pa jim servirajte ustrezne citate.
Uporabnike naučite nečesa
Zelo dober način, kako prepričati ljudi v uporabo storitve, ki je še ne poznajo ali pa je niso preizkusili, je ta, da jim jo predstavite skozi prakso ali pa jim odprete novo dimenzijo – skratka jih naučite nekaj novega. Če bodo v njej prepoznali dodano vrednost, jo bodo zagotovo začeli uporabljati.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.