Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako nikakor ne sme manjkati.
Podstran »O nas« ali »O meni« je torej pomembna. Zelo pomembna. In to ne glede na to, ali ste obrtnik v majhni tržni niši ali pa globalno podjetje s številnimi hčerinskimi podjetji in podružnicami. Kdorkoli bo pristal na vaši spletni strani, bo želel o vas izvedeti več – tudi to, kako se sami predstavljate svetu.
Drži, lično oblikovana stran privlači obiskovalce, toda kakovostna vsebina je tista, ki jih na njej ohrani. Zatorej si enostavno ne morete privoščiti slabo napisane strani »O nas« ali »O meni«. Kaj torej zapisati tja?
Zapišite bistvo. In ne komplicirajte.
Morebiti ste kreativni po duši, a naj že takoj povemo, da velja podstran z lastnim opisom poimenovati »O nas« ali »O meni«. Ker je pač to tako po vsem spletu. Obiskovalci to pričakujejo.
Morebiti bo lažje, če že na začetku odpravimo pasti, v katere se lahko ulovite. Kaj torej ne sodi na takšno stran? Avtobiografija. Niti dolga zgodba o zgodovini blagovne znamke/podjetja. Karkoli dolgočasnega. Vsebina za gradnjo ega. Vse našteto obiskovalcev ne zanima.
Rabite pa naslednje elemente:
Vabo. Podobno kot pri dobrih knjižnih delih tudi podstran »O meni« potrebuje nekaj nenavadnega, a zanimivega, kar bo pritegnilo obiskovalca. To poskušajte povezati z nekaj stavki o tem, kdo ste, kaj počnete in zakaj to počnete.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.