Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla.
Najhitrejša pot do katere koli odločitve je tista, ki je najbolj neposredna. Prodajalci pogosto pozabijo, kako biti neposreden. Ko poskušate skleniti posel, recite: »Marjan, bova ta posel zaključila ta mesec ali prihodnji« Ne bojte se biti neposredni, saj s tem nič ne izgubite, kvečjemu pridobite. Druga stran bo vedela, da ima opravka z resnim prodajalcem, ki ne želi izgubljati časa.
Prijateljevanje s tajnicami
Naj bo slišati še tako noro, toda tajnice in osebni pomočniki so lahko vaš adut. Vedo namreč, v katerih omarah se skrivajo morebitni okostnjaki, poznajo cilje svojega šefa in so motivirani, da pomagajo svojim šefom, saj se tako meri tudi njihov uspeh. Poleg tega so tajnice in pomočniki vendarle lažje dostopni, prej boste govorili z njimi in dobili možnost vplivati nanje.
Servirajte uporabne predloge
Eden najboljših prodajnih nasvetov je tudi ta, da strankam dajemo predloge rabe izdelkov/storitev. Ko s strankami komuniciramo o trenutnih naročilih ali zahtevah (tudi o težavah s strankami), dodamo stavek ali dva o drugih načinih, kako jim lahko še pomagamo. To je odličen način, da lahko stranka razmišlja še o naših drugih storitvah ali izdelkih, ki jih ponujamo in o katerih morda prej ni vedela nič.
Ne pozabite na stare stranke
Prodajalci ob nekaj neuspehih obupajo. Napaka. Tudi če s posamezno prodajno ponudbo niste bili uspešni, poskušajte znova čez nekaj mesecev. Preverite, kakšno je stanje v podjetju. Ne boste verjeli, koliko posla lahko sklenete že s tem, ko ste prijazni in pripravljeni pomagati. Vzdrževanje stikov je zelo pomembno – tudi če vaš kontakt na drugi strani zamenja podjetje, si vas bo zapomnil in mimogrede lahko pridobite nov posel.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.