Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke. Toda, kako jih učinkovito spremeniti v kupce?
Trženjski strokovnjaki poudarjajo, da je domača naloga opravljena šele, ko kontakt postane kupec. A pot, ki jo mora podjetje prehoditi od ene do druge točke, je lahko zelo dolga. Kako jo skrajšati? Preberite nekaj nasvetov marketinških gurujev:
Jasna ponudba
Ljudje smo postali občutljivi na prevare in dvomljive ponudbe. Potencialno stranko boste prej spremenili v kupca, če ji jasno poveste, kaj točno ji ponujate in brez drobnega tiska ali dodatnih pogojev. Kompleksnost ponudbe marsikoga odvrne od nakupa.
Izjemna ponudba
Potencialni stranki pripravite ponudbo, ki je ni moč zavrniti. Seveda je to lažje napisati, kot narediti, saj morate dobro poznati stranko. Izprašajte jo glede njenih želja in zahtev ter ji nato pripravite izjemno ponudbo po meri. Tudi, če boste prvič malo ali nič zaslužili, bo vaš trud poplačan v prihodnje – z novimi nakupi.
Ponudba v sliki in besedi
Ljudje smo različni – nekateri se bolje odzivamo na govor, drugi na slike. Če ne oglašujete svojega izdelka ali storitve na radiju, naj v vseh drugih primerih vaša ponudba vsebuje tudi grafične elemente, poleg slik tudi kakšno tabelo ali shemo, če z njuno pomočjo potencialni stranki lažje razložite, kaj vaša rešitev počne. Stranka potrebuje jasno predstavo o tem, kaj ji dejansko ponujate.
Časovno omejena ponudba
Zelo učinkovit trik, kako kontakt spremeniti v kupca, je tudi časovno omejena ponudba. Akcijam se ljudje težko uprejo, še posebej, če so privlačne. Svoji akcijski ponudbi zato dodajte še relativno kratek rok za nakup.
Garancija in jamstvo
Posebej pri prodaji dražjih predmetov imata v očeh kupca veliko vrednost tudi garancija oziroma jamstvo. Če vaš izdelek ali storitev omogočata podaljšanje garancije oziroma jamstva, ju ponudite, saj boste s tem dobili jasno konkurenčno prednost – in več strank.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.