Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke. Toda, kako jih učinkovito spremeniti v kupce?
Trženjski strokovnjaki poudarjajo, da je domača naloga opravljena šele, ko kontakt postane kupec. A pot, ki jo mora podjetje prehoditi od ene do druge točke, je lahko zelo dolga. Kako jo skrajšati? Preberite nekaj nasvetov marketinških gurujev:
Jasna ponudba
Ljudje smo postali občutljivi na prevare in dvomljive ponudbe. Potencialno stranko boste prej spremenili v kupca, če ji jasno poveste, kaj točno ji ponujate in brez drobnega tiska ali dodatnih pogojev. Kompleksnost ponudbe marsikoga odvrne od nakupa.
Izjemna ponudba
Potencialni stranki pripravite ponudbo, ki je ni moč zavrniti. Seveda je to lažje napisati, kot narediti, saj morate dobro poznati stranko. Izprašajte jo glede njenih želja in zahtev ter ji nato pripravite izjemno ponudbo po meri. Tudi, če boste prvič malo ali nič zaslužili, bo vaš trud poplačan v prihodnje – z novimi nakupi.
Ponudba v sliki in besedi
Ljudje smo različni – nekateri se bolje odzivamo na govor, drugi na slike. Če ne oglašujete svojega izdelka ali storitve na radiju, naj v vseh drugih primerih vaša ponudba vsebuje tudi grafične elemente, poleg slik tudi kakšno tabelo ali shemo, če z njuno pomočjo potencialni stranki lažje razložite, kaj vaša rešitev počne. Stranka potrebuje jasno predstavo o tem, kaj ji dejansko ponujate.
Časovno omejena ponudba
Zelo učinkovit trik, kako kontakt spremeniti v kupca, je tudi časovno omejena ponudba. Akcijam se ljudje težko uprejo, še posebej, če so privlačne. Svoji akcijski ponudbi zato dodajte še relativno kratek rok za nakup.
Garancija in jamstvo
Posebej pri prodaji dražjih predmetov imata v očeh kupca veliko vrednost tudi garancija oziroma jamstvo. Če vaš izdelek ali storitev omogočata podaljšanje garancije oziroma jamstva, ju ponudite, saj boste s tem dobili jasno konkurenčno prednost – in več strank.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.