Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne kupce v zveste stranke. Toda, ali res veste, kakšnih vsebin si želijo vaše stranke?
Ni vam treba biti jasnovidni, da bi ugotovili, kaj bo ugajalo vašemu občinstvu. Če veste, kje iskati in kaj upoštevati, boste ugotovili, da vam stranke pravzaprav same povedo, kaj iščejo. Z upoštevanjem pomembnih interesnih področij strank in z uporabo enostavnih metod za sledenje in opazovanje podatkov in komentarjev boste vedno korak pred (vsebinskimi) potrebami svojega občinstva.
Raziščite in premagajte konkurenco
Oglejte si priljubljene strani konkurentov, tako spletne strani, dnevnike, objave na družbenih omrežjih. Kdo se pravilno »igra« z občinstvom? Kakšni so njihovi privrženci, ki delijo in komentirajo vsebine? Katere vsebine »vlečejo«? Že ob tovrstni raziskavi se boste veliko naučili.
A vaš cilj ni priprava enakih vsebin. Biti morate boljši. Ponuditi morate nove poglede na iste ideje, skratka ponuditi vsebino, ki presega tisto, ki jo nudijo vaši konkurenti.
Ljudje cenijo inovacije. Če presežete pričakovanja občinstva, ga boste prevzeli konkurentom. Prepoznali vas bodo kot zaželeno podjetje ali ponudnika, še posebej, če bodo lahko iz vaše vsebine pridobili več vrednosti.
»Vohunite« za lastnimi sledilci
Če je vaše spletno mesto ali podjetje aktivno prisotno na družabnih medijih, si podrobneje oglejte interakcije z uporabniki. Kakšni ljudje vam sledijo? So to tehnološki navdušenci, ki obožujejo igranje iger in mobilne aplikacije, ali pa gre za ljudi, ki radi z javnostjo delijo video posnetke o kuhanju? V svoje nove vsebine poskusite vključiti čim več njihovih interesov in jih povezati na vaše ključno sporočilo.
Zelo dober vir idej so lahko tudi komentarji uporabnikov, posebej, če so dobro argumentirani. Ljudje včasih zelo odkrito razpravljajo o svojih bolečinah glede rabe izdelka ali storitve. Če boste razumeli to bolečino, jo lahko tudi odpravite in postanete rešitelj v očeh občinstva.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.