Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k nakupu.
Stranke je treba k nakupu pozvati. Sploh v trenutku, ko smo jih z opisom koristi svojega izdelka ali storitve navdušili do te mere, da ga želijo imeti. Strankam ni priporočljivo odrezati vsebine ali pa jim dati (pre)več časa za razmislek.
Američani spodbudi k nakupu pravijo call to action. Saj ne, da potrebujejo stranke brco v rit, vsekakor pa potrebujejo spodbudo k naslednjemu koraku – nakupu. Ko ste potencialno stranko prepričali, da je vaš izdelek ali storitev ravno pravšnji zanjo, ji zaupajte še, kako ga lahko čim prej dobi.
Elementi nakupne spodbude
Odvisno od faze nakupnega procesa, v kateri se naša potencialna stranka nahaja, oblikujemo tudi spodbude. Kupcev stanovanja verjetno ne bomo prepričali z gumbom »Kupi zdaj«, temveč jim velja na koncu opisa in ponudbe napisati ključne podatke in jih pozvati k ogledu nepremičnine – tam pa bomo prodajni postopek nadaljevali z drugačno vrsto nakupne spodbude.
Vsekakor pa velja vsebine zaključevati z jasnimi spodbudami – k naslednjemu koraku ali nakupu. Spodbudo lahko v prodajnem pismu zapišete tudi v povsem zadnji stavek, že po vašem podpisu, torej predel P.S.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.