Kdo so prodajni specialci?

V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce.
Specialci so v vojski enota za posebne naloge. So najbolj izurjeni in izkušeni vojaki. Njihova analogija v prodajnem svetu pa so prodajni specialci. Za podjetje je pomembno, da premore vsaj dva ali tri prodajne specialce, ki bodo (iz)urili oddelek prodaje in mu pomagali do boljših rezultatov.
Prodajni specialci so prodajalci, ki stalno sledijo trendom na trgu in spremljajo potrebe strank. Po potrebi nato prilagajajo prodajne nastope in jih testirajo v praksi. Če se zadeva obnese pri specialcih, jo velja postopoma razširiti na večji del zaposlenih v prodaji. Postopoma, ne takoj!
Za učinkovitost prodajnih specialcev je pomembno tudi to, da spremembe niso korenite, temveč postopne. Vsak prodajni pristop temeljito preizkusite. Videli boste, kaj deluje in kaj ne. Prav tako v ekipo specialcev ne velja kar takoj uvrstiti vseh najboljših prodajalcev, saj bi to lahko okrnilo ravnovesje v prodaji.
V ekipi specialcev naj bo tako ena »prodajna zvezda«, ki ji družbo delata še dva dobra in v prihodnost zazrta prodajalca.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.