Ko spletna stran postane motor za trženje
Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7.
Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda zasnovali pravilno.
Kadar je spletno mesto profesionalno zasnovano in tržno, je podobno trgovini, ki stoji v središču z obiskovalci natrpane ulice. Žal je večina spletnih mest malih podjetij bolj podobna trgovinam, ki so sredi ničesar, do njih ne vodi niti makadamska cesta. So zastarela in brez pravih trženjskih prijemov.
A danes so naložbe, potrebne za profesionalno spletno mesto ali blog, minimalne. Seveda lahko zanje porabite tudi na tisoče evrov, a rezultati so lahko vidni še bistveno hitreje.
Spletne strani se lotite resno kot obleke pred pomembnim sestankom
Dodaten razlog, da morate svoje spletno mesto jemati resno, je ta, da skoraj vsi ljudje uporabljajo internet za preverjanje potencialnega prodajalca ali ponudnika storitev. Preden se odločijo, ali bodo poslovali s ponudnikom ali ne, bo velika večina ljudi poiskala spletno mesto ponudnika! Sem sodijo ljudje, katerim tržite svoje storitve. Kaj jim torej vaše spletno mesto »pove« o vašem podjetju?
Kakovost in vsebina vašega spletnega mesta spodbuditi ljudi, da pridejo k vam, na spletu se morate predstaviti v popolnoma profesionalni luči.
Če vaše dosedanje trženje ni ustvarilo odziva, na katerega ste upali, ne pozabite, da so ljudje, ki so stopili v stik z vami, najprej obiskali vaše spletno mesto. Strokovna podoba in optimizirano spletno mesto sta bistvenega pomena. Tako preprosto je.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.