Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi nakup, (žal) pomembnejša.
Ne verjamete. Ste se kdaj vprašali, kaj je odločilnega pomena pri izbiri steklenice vina? Etiketa. Kaj pa pri nakupu novega vozila? Za večino oblika. Odločitev za nakup časopisa ali knjižnega dela ljudje sprejmemo po ogledu naslovnice. Takih primerov je praktično neskončno.
Še več, isto velja na področju interakcije med ljudmi. Kdaj se boste s promotorjem ali promotorko v trgovini ali na tržnici (oziroma drugim neznancem ali neznanko) spustili v prijazen pogovor? Verjetno takrat, če bo privlačnega videza, sicer je možnost za tak klepet skoraj minimalna. Tako smo pač ljudje »nastavljeni«.
Kakovost vsaj ob prvem stiku z izdelkom ni toliko pomembna, saj kupci težko takoj sodimo o njej. Dokazuje se namreč skozi čas. Je seveda zelo pomembna, če naj se kupec k nam vrne. Hitro pokvarljivih ali problematičnih izdelkov nihče ne mara.
Poskrbite za privlačno zunanjo podobo in embalažo
Dejstvo je, da nihče izmed nas prav podrobno ne ve, kaj kupuje, dokler nekega izdelka dejansko ne kupi. Odločitev za nakup pa v prvi vrsti sproži privlačen videz oziroma embalaža. Prvi vtis šteje dvojno. Kupec ne ve, kaj bo dobil v roke in kako bo izdelek deloval, dokler ga dejansko ne uporabi. Mora zaupati navedbam na embalaži, ta mora nanj narediti vtis. Embalaža torej odloča o nakupu, kakovost izdelka pa o morebitnem ponovnem nakupu.
Najbolje je seveda imeti kakovosten izdelek v privlačni embalaži.
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.