Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi nakup, (žal) pomembnejša.
Ne verjamete. Ste se kdaj vprašali, kaj je odločilnega pomena pri izbiri steklenice vina? Etiketa. Kaj pa pri nakupu novega vozila? Za večino oblika. Odločitev za nakup časopisa ali knjižnega dela ljudje sprejmemo po ogledu naslovnice. Takih primerov je praktično neskončno.
Še več, isto velja na področju interakcije med ljudmi. Kdaj se boste s promotorjem ali promotorko v trgovini ali na tržnici (oziroma drugim neznancem ali neznanko) spustili v prijazen pogovor? Verjetno takrat, če bo privlačnega videza, sicer je možnost za tak klepet skoraj minimalna. Tako smo pač ljudje »nastavljeni«.
Kakovost vsaj ob prvem stiku z izdelkom ni toliko pomembna, saj kupci težko takoj sodimo o njej. Dokazuje se namreč skozi čas. Je seveda zelo pomembna, če naj se kupec k nam vrne. Hitro pokvarljivih ali problematičnih izdelkov nihče ne mara.
Poskrbite za privlačno zunanjo podobo in embalažo
Dejstvo je, da nihče izmed nas prav podrobno ne ve, kaj kupuje, dokler nekega izdelka dejansko ne kupi. Odločitev za nakup pa v prvi vrsti sproži privlačen videz oziroma embalaža. Prvi vtis šteje dvojno. Kupec ne ve, kaj bo dobil v roke in kako bo izdelek deloval, dokler ga dejansko ne uporabi. Mora zaupati navedbam na embalaži, ta mora nanj narediti vtis. Embalaža torej odloča o nakupu, kakovost izdelka pa o morebitnem ponovnem nakupu.
Najbolje je seveda imeti kakovosten izdelek v privlačni embalaži.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.