Mar že uporabljate Pinterest?

V svetu spletnih in družbenih medijev velja prepričanje, da je spletno mesto Pinterest, ki temelji na objavi lepih fotografij, najbolj primerno za gradnjo občinstva za podjetja, ki lahko prikažejo nekaj vizualnega: modo, hrano, šport. Toda stranka nam je pred kratkim dokazala tudi nasprotno.
Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo programske opreme in nudenjem le-te kot storitve (SaaS), ima že sicer zelo ozko opredeljeno občinstvo. Poslovne programske opreme pač ne kupujejo posamezniki, temveč podjetja. Toda podjetje se je kljub temu odločilo, da bo svoje vsebine, te temeljijo predvsem na objavi v spletnem dnevniku podjetja, začinilo še z grafičnimi vsebinami na družbenem mediju Pinterest.
V nekaterih primerih so bile slike iz objav v blogih izvirne – uporabili so lastne infografike ali pa zaslonske slike svojega izdelka, pa tudi kakšno sliko iz prezentacije strankam. Te so dopolnile še slike iz plačljive storitve Shutterstock.
Povezovanje zgodb in slik
S premišljeno taktiko so vsebine in fotografije povezali s svojimi kupci. Pri tem so izdelali pet različnih “person” – ukrojenih po vrsti strank, ki jih nagovarjajo. Vsaka objava je imela privlačno sliko, ki je ciljala na zelo ozko občinstvo.
Že po enem mesecu je sledil pravcati statistični šok. Izmed vseh spletnih virov in platform je spletni dnevnik podjetja obiskalo največ ljudi, ki so kliknili na povezavo na Pinterestu. Čeprav gre za, kot to pravimo marketingaši, povsem nevizualno blagovno znamko, je Pinterest postal njen glavni vir priporočil. In to ostal tudi v prihodnjih mesecih.
Cilj podjetja je namreč bil spodbuditi ljudi k brezplačnemu preizkusu njihove programske opreme. Zanj se je odločilo več deset ljudi, kar tudi pomeni več deset potencialnih podjetij med naročniki.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.