Mar že uporabljate Pinterest?
V svetu spletnih in družbenih medijev velja prepričanje, da je spletno mesto Pinterest, ki temelji na objavi lepih fotografij, najbolj primerno za gradnjo občinstva za podjetja, ki lahko prikažejo nekaj vizualnega: modo, hrano, šport. Toda stranka nam je pred kratkim dokazala tudi nasprotno.
Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo programske opreme in nudenjem le-te kot storitve (SaaS), ima že sicer zelo ozko opredeljeno občinstvo. Poslovne programske opreme pač ne kupujejo posamezniki, temveč podjetja. Toda podjetje se je kljub temu odločilo, da bo svoje vsebine, te temeljijo predvsem na objavi v spletnem dnevniku podjetja, začinilo še z grafičnimi vsebinami na družbenem mediju Pinterest.
V nekaterih primerih so bile slike iz objav v blogih izvirne – uporabili so lastne infografike ali pa zaslonske slike svojega izdelka, pa tudi kakšno sliko iz prezentacije strankam. Te so dopolnile še slike iz plačljive storitve Shutterstock.
Povezovanje zgodb in slik
S premišljeno taktiko so vsebine in fotografije povezali s svojimi kupci. Pri tem so izdelali pet različnih “person” – ukrojenih po vrsti strank, ki jih nagovarjajo. Vsaka objava je imela privlačno sliko, ki je ciljala na zelo ozko občinstvo.
Že po enem mesecu je sledil pravcati statistični šok. Izmed vseh spletnih virov in platform je spletni dnevnik podjetja obiskalo največ ljudi, ki so kliknili na povezavo na Pinterestu. Čeprav gre za, kot to pravimo marketingaši, povsem nevizualno blagovno znamko, je Pinterest postal njen glavni vir priporočil. In to ostal tudi v prihodnjih mesecih.
Cilj podjetja je namreč bil spodbuditi ljudi k brezplačnemu preizkusu njihove programske opreme. Zanj se je odločilo več deset ljudi, kar tudi pomeni več deset potencialnih podjetij med naročniki.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.