Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo namen, za katerega so bili ustvarjeni?
Ste kdaj prešteli vse kartice zvestobe v svoji denarnici? Ali pa novodobno ustreznico – mobilne aplikacije na pametnem telefonu? Ogromno jih je, saj programov zvestobe ne nudijo več zgolj trgovske verige, letalske družbe ter finančne institucije, temveč tudi butični ponudniki, od slaščičarn do avtopralnic.
Zvestoba: nagrada ali obveza?
Pogosta napaka, ki jo delajo ponudniki programov zvestobe, je ta, da zvestoba postane obveza. Kupci pa si tega ne želijo. Zvestoba naj bo zato nagrada, ne pa edini način, da kupec pride do posamezne ugodnosti.
O programu zvestobe bi lahko težko govorili kot o konkurenčni prednosti, saj jih na vsakem področju ponuja več ponudnikov. Podjetje naj se zato osredotoči na odkrivanje resničnih razlogov, zakaj stranke ostajajo zveste podjetju in te vrednote še dodatno poudarja v svoji komunikaciji. Program zvestobe pa naj bo le dodatna nagrada za zveste stranke …
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.