Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo namen, za katerega so bili ustvarjeni?
Ste kdaj prešteli vse kartice zvestobe v svoji denarnici? Ali pa novodobno ustreznico – mobilne aplikacije na pametnem telefonu? Ogromno jih je, saj programov zvestobe ne nudijo več zgolj trgovske verige, letalske družbe ter finančne institucije, temveč tudi butični ponudniki, od slaščičarn do avtopralnic.
Zvestoba: nagrada ali obveza?
Pogosta napaka, ki jo delajo ponudniki programov zvestobe, je ta, da zvestoba postane obveza. Kupci pa si tega ne želijo. Zvestoba naj bo zato nagrada, ne pa edini način, da kupec pride do posamezne ugodnosti.
O programu zvestobe bi lahko težko govorili kot o konkurenčni prednosti, saj jih na vsakem področju ponuja več ponudnikov. Podjetje naj se zato osredotoči na odkrivanje resničnih razlogov, zakaj stranke ostajajo zveste podjetju in te vrednote še dodatno poudarja v svoji komunikaciji. Program zvestobe pa naj bo le dodatna nagrada za zveste stranke …
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.