Mar zvestoba res sodi v shemo?

Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo namen, za katerega so bili ustvarjeni?
Ste kdaj prešteli vse kartice zvestobe v svoji denarnici? Ali pa novodobno ustreznico – mobilne aplikacije na pametnem telefonu? Ogromno jih je, saj programov zvestobe ne nudijo več zgolj trgovske verige, letalske družbe ter finančne institucije, temveč tudi butični ponudniki, od slaščičarn do avtopralnic.
Zvestoba: nagrada ali obveza?
Pogosta napaka, ki jo delajo ponudniki programov zvestobe, je ta, da zvestoba postane obveza. Kupci pa si tega ne želijo. Zvestoba naj bo zato nagrada, ne pa edini način, da kupec pride do posamezne ugodnosti.
O programu zvestobe bi lahko težko govorili kot o konkurenčni prednosti, saj jih na vsakem področju ponuja več ponudnikov. Podjetje naj se zato osredotoči na odkrivanje resničnih razlogov, zakaj stranke ostajajo zveste podjetju in te vrednote še dodatno poudarja v svoji komunikaciji. Program zvestobe pa naj bo le dodatna nagrada za zveste stranke …
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.