Moč besede »zato«

by 23 Avg 2019prodaja, zaposleni

Moč besede »zato«

Nekaterim besedam strokovnjaki pripisujejo magične lastnosti. Na področju prodaje je takšna vsekakor beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker«.

Beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker« aktivira možgane poslušalca, v njih se sproži alarm v smislu »Stvar, ki jo bom slišal v nadaljevanju, bo utemeljilo stvari, ki sem jo slišal prej«. In tako na čaroben način ta beseda postane zaveznik prodajalcev.

Stranke oziroma kupci namreč potrebujejo razloge in utemeljitve, zakaj opraviti neki nakup. V kombinaciji z »zato, ker«, kateremu sledijo tehtni argumenti, ste na dobri poti do uspešne prodaje.

Analizirajte prodajne priložnosti in jih čim bolje argumentirajte, pri pogovoru s potencialnimi strankami pa na spreten način vpletite »zato, ker«. Boste videli, da deluje!

Moč besede »zato« 2 Moč besede »zato« 3 Moč besede »zato« 4
Moč besede »zato« 5
Vsak zakaj ima svoj zato

Vsak zakaj ima svoj zato

Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...

Kako prepričati stranko?

Kako prepričati stranko?

Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This