Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih morate v poslu upoštevati tudi vi.
Priporočila zadovoljnih strank imajo izjemno moč. Nekateri trženjski strokovnjaki celo prisegajo nanje in pravijo, da so priporočila pravzaprav najmočnejše in najučinkovitejše marketinško orodje. Zakaj delujejo? V prvi vrsti zato, ker so avtentična, torej pristna (o problematiki lažnih novic in priporočil pa kdaj drugič). Ljudje zaupamo ljudem, ki jih poznamo. Če nam takšna oseba da priporočilo, je to navadno zelo iskreno. Pa naj bo to na spletu, radiju, televiziji, časopisu … V bistvu imajo izjave strank celo večjo moč, če gledalec ali bralec opazi, da niso umetno/dodatno obdelane, temveč kar se da pristne. Priporočila povprečnih ljudi za povprečne ljudi so zelo dober recept za povečevanje prodaje – včasih še precej boljši kot pa pomoč vplivnežev, za katere ljudje vedo, da posamezen izdelek ali storitev hvalijo predvsem zato, ker so dobili plačilo.
Vrednost priporočila
Dobro priporočilo bo imelo v očeh prejemnika vrednost, če mu bo pojasnilo, zakaj je nekaj dobro ali boljše od drugega. Zato pri pripravi priporočil za svoje izdelke in storitve poleg avtentičnosti težite tudi k jasnosti. Ko vam nekdo da odgovor na vprašanje, glede izdelka ali storitve, ga seveda vprašajte, kaj ga je zanj/o navdušilo, kaj je z njim/njo pridobil. Vrednost se izrazi skozi korist stranke ali uporabnika.
Ustvarjanje občutka nuje
Navdušenje se da s priporočili še dodatno stopnjevati. Tudi do točke, ko si bralec ali gledalec izreče stavek »To preprosto moram imeti.«. Takrat je vaš, dobili ste novo stranko. Navdušenje nad izdelkom ali storitvijo lahko že na osnovi priporočila (ali več njih) postane nalezljivo. Mar vaše izdelke/storitve že spremljajo priporočila?
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.