Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste – zakaj?
Podjetja, ki so deležna različnih priznanj, nagrad pa tudi certifikatov, v množici navidez enakih ponudnikov vsekakor izstopajo. Potencialne stranke so pozorne na to. Ko prejmete nagrado, to pomeni, da ste nekaj naredili prav oziroma bolje od drugih. Ljudje pa radi kupujejo od zmagovalcev in se družijo/sodelujejo z njimi. Tako bodo gledali tudi na vaše prihodnje ponudbe.
Potegujte se za pomenljive nagrade
Seveda so tudi nagrade in priznanja vseh vrst in oblik. Vaša naloga mora zato biti, da najprej ugotovite, katere nagrade so izjemno razpoznavne na vašem področju, katere (potencialni) kupci cenijo in nato naredite vse, da jih pridobite. Npr. za najboljšo spletno trgovino po izboru tega in tega ali na tem ali onem področju, priznanje za družini prijazno podjetje itd.
Veliko lažje je tudi prodajati izdelke, ki so bili nagrajeni. Zato preverite, ali so izdelki, ki jih prodajate, prejeli kakšno nagrado ali priznanje – ne nujno v Sloveniji, temveč tudi tujini. In to ustrezno izpostavite ob (spletni) predstavitvi izdelka. Npr. stran »ta in ta« je naš izdelek pohvalila za »to in to«.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.