Nagrade so pomembne

by 20 Maj 2019prodaja, izdelki, kupci, podjetje, zaposleni

Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste – zakaj?

Podjetja, ki so deležna različnih priznanj, nagrad pa tudi certifikatov, v množici navidez enakih ponudnikov vsekakor izstopajo. Potencialne stranke so pozorne na to. Ko prejmete nagrado, to pomeni, da ste nekaj naredili prav oziroma bolje od drugih. Ljudje pa radi kupujejo od zmagovalcev in se družijo/sodelujejo z njimi. Tako bodo gledali tudi na vaše prihodnje ponudbe.

Potegujte se za pomenljive nagrade

Seveda so tudi nagrade in priznanja vseh vrst in oblik. Vaša naloga mora zato biti, da najprej ugotovite, katere nagrade so izjemno razpoznavne na vašem področju, katere (potencialni) kupci cenijo in nato naredite vse, da jih pridobite. Npr. za najboljšo spletno trgovino po izboru tega in tega ali na tem ali onem področju, priznanje za družini prijazno podjetje itd.

Veliko lažje je tudi prodajati izdelke, ki so bili nagrajeni. Zato preverite, ali so izdelki, ki jih prodajate, prejeli kakšno nagrado ali priznanje – ne nujno v Sloveniji, temveč tudi tujini. In to ustrezno izpostavite ob (spletni) predstavitvi izdelka. Npr. stran »ta in ta« je naš izdelek pohvalila za »to in to«.

Nagrade so pomembne 2 Nagrade so pomembne 3 Nagrade so pomembne 4
Nagrade so pomembne 5
Kako zadovoljiti stranko?

Kako zadovoljiti stranko?

Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...

Kako voditi stranke?

Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This