Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste – zakaj?
Podjetja, ki so deležna različnih priznanj, nagrad pa tudi certifikatov, v množici navidez enakih ponudnikov vsekakor izstopajo. Potencialne stranke so pozorne na to. Ko prejmete nagrado, to pomeni, da ste nekaj naredili prav oziroma bolje od drugih. Ljudje pa radi kupujejo od zmagovalcev in se družijo/sodelujejo z njimi. Tako bodo gledali tudi na vaše prihodnje ponudbe.
Potegujte se za pomenljive nagrade
Seveda so tudi nagrade in priznanja vseh vrst in oblik. Vaša naloga mora zato biti, da najprej ugotovite, katere nagrade so izjemno razpoznavne na vašem področju, katere (potencialni) kupci cenijo in nato naredite vse, da jih pridobite. Npr. za najboljšo spletno trgovino po izboru tega in tega ali na tem ali onem področju, priznanje za družini prijazno podjetje itd.
Veliko lažje je tudi prodajati izdelke, ki so bili nagrajeni. Zato preverite, ali so izdelki, ki jih prodajate, prejeli kakšno nagrado ali priznanje – ne nujno v Sloveniji, temveč tudi tujini. In to ustrezno izpostavite ob (spletni) predstavitvi izdelka. Npr. stran »ta in ta« je naš izdelek pohvalila za »to in to«.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.