Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko, se pa vsekakor da.
Zgodb o izstopanju iz povprečja ni malo, so pa res redke v naših poslovnih logih. To je hkrati dobro in slabo. Dobro je zato, ker bodo tisti bolj inovativni, iznajdljivi ali drzni, lažje uresničili svoje cilje, slabo pa zato, ker bodo kupci odhajali drugam, tudi v tujino, saj danes večino izdelkov lahko preprosto naklikajo prek spleta.
Trženjski strokovnjaki podjetjem svetujejo, naj temeljito preučijo svojo prodajo in poslovne modele. Zelo dober recept za izstopanje in ločevanje od konkurence je v tem, da stranki daš več kot ta pričakuje. Pri tem velja zasledovati dobro voljo in stranki dati nekaj, kar vam sicer ni treba (npr. v okviru storitve), a vas hkrati nič ne stane ali pa predstavlja le majhen strošek.
Ljudje si zapomnijo uporabniško izkušnjo
V očeh kupca praktično vedno zasije zadovoljstvo, če dobi nekaj, česar ni pričakoval. Posebej, če gre za dodatek, ki sicer ni brezplačen, ali pa nekaj, kar znatno izboljša njegovo uporabniško izkušnjo.
Na Slovenski marketinški konferenci je pred leti predavatelj Geoff Ramm nazorno opisal praktično izstopanje iz povprečja na področju, ki ga ljudje jemljejo za samoumevnega. Svojega sina je prvič peljal na vožnjo z vlakom. Na železniški postaji je prodajalka opazila, da gre za malčka in gospodu omenila, da je vožnja za otroke do petega leta brezplačna. Še več, povprašala ga je po starosti in imenu, nato pa vzela posebno kartico in nanjo napisala »Elliotova magična vozovnica«. Takšna drobna pozornost je zaznamovala tako očeta kot otroka. Lahko ste prepričani, da se bosta še vozila z vlakom …
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.