Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko, se pa vsekakor da.
Zgodb o izstopanju iz povprečja ni malo, so pa res redke v naših poslovnih logih. To je hkrati dobro in slabo. Dobro je zato, ker bodo tisti bolj inovativni, iznajdljivi ali drzni, lažje uresničili svoje cilje, slabo pa zato, ker bodo kupci odhajali drugam, tudi v tujino, saj danes večino izdelkov lahko preprosto naklikajo prek spleta.
Trženjski strokovnjaki podjetjem svetujejo, naj temeljito preučijo svojo prodajo in poslovne modele. Zelo dober recept za izstopanje in ločevanje od konkurence je v tem, da stranki daš več kot ta pričakuje. Pri tem velja zasledovati dobro voljo in stranki dati nekaj, kar vam sicer ni treba (npr. v okviru storitve), a vas hkrati nič ne stane ali pa predstavlja le majhen strošek.
Ljudje si zapomnijo uporabniško izkušnjo
V očeh kupca praktično vedno zasije zadovoljstvo, če dobi nekaj, česar ni pričakoval. Posebej, če gre za dodatek, ki sicer ni brezplačen, ali pa nekaj, kar znatno izboljša njegovo uporabniško izkušnjo.
Na Slovenski marketinški konferenci je pred leti predavatelj Geoff Ramm nazorno opisal praktično izstopanje iz povprečja na področju, ki ga ljudje jemljejo za samoumevnega. Svojega sina je prvič peljal na vožnjo z vlakom. Na železniški postaji je prodajalka opazila, da gre za malčka in gospodu omenila, da je vožnja za otroke do petega leta brezplačna. Še več, povprašala ga je po starosti in imenu, nato pa vzela posebno kartico in nanjo napisala »Elliotova magična vozovnica«. Takšna drobna pozornost je zaznamovala tako očeta kot otroka. Lahko ste prepričani, da se bosta še vozila z vlakom …
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.