Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev.
Že naslovna fotografija na Facebooku veliko pove o vaši blagovni znamki. Da bi podjetje poslovalo na spletu in imelo družbeno prisotnost, potrebuje očem prijetno Facebook stran. Ne glede na to, ali gre za sosednje kosilo ali mednarodni konglomerat. Vaša Facebook stran mora biti privlačna in prepoznavna. Ko jo stranka obišče, je prva stvar, ki jo vidi, fotografija na naslovnici ali pasica na vrhu strani. Če želite, da bosta videti odlično, morate vložiti nekaj truda (in časa).
Če ste kdaj ustvarili svojo lastno Facebook pasico ali naslovno fotografijo, potem veste, da nista videti isto na računalniku ali pametnem telefonu. Predvsem stranski deli v mobilni različici (z)manjkajo, pri čemer lahko s seboj vzamejo pomembne vizualne podobe ali besede. Temu se velja izogniti.
Iskanje pravih mer
Najpomembnejša stvar, ki si jo je treba zapomniti pri ustvarjanju Facebookovih pasic ali naslovnih fotografij, sprememba velikosti med mobilno in namizno različico strani. Na spodnji sliki lahko vidite različne odseke okoli glavnega prostora, imenovanega »varno območje« (ang. SAFE AREA). Na tem področju velja postaviti vse pomembne informacije, saj bodo prikazane v obeh različicah strani.
# Facebook-Banner-Dimensions.jpg #
Uradna velikost za pasico na vrhu ali naslovno fotografijo na Facebooku znaša 820 x 360 slikovnih pik. Če ste že kdaj ustvarili takšno grafiko, ste morda opazili, da Facebook včasih vašo popolno sliko zamegli. Da bi mu to preprečili, izdelajte večjo grafiko z enakim razmerjem stranic. Razmerje stranic pri 820 x 360 pik grafiki znaša 2,28, zato ustvarite enako grafiko ločljivosti 1230 x 540 pik.
Izogibanje pogostim napakam
Podjetja in uporabniki pri izdelavi grafik za Facebook delajo najrazličnejše napake. Ena takšnih je prevelika količina besedila. Staro grafično pravilo, ki pravi, da naj besedilo nikoli ne preseže 20 % površine, velja še kako upoštevati pri pripravi sporočila.
Podobno zasičenost lahko ustvari tudi kombinacija različnih grafičnih elementov in besedila, zato se jim izognite. Če naj sporočilo izstopa, naj ne bo natlačeno med druge stvari.
Velikokrat je težava tudi v izbiri barvne kombinacije. Pri tem poiščite barvno paleto, ki se sklada z barvno podobo vaše blagovne znamke.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.