Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure, prospekti, spletne strani … vse to je pogosto zelo dolgočasno in posledično neučinkovito v prodaji, saj kupce odbija in ne privablja.
Ne glede na to, ali gre za prodajno ali pa »neprodajno« orodje ali kanal, je pomembno, da sporočilo oziroma vsebina potencialnega kupca ali stranke ne odbijeta. Najpogostejša napaka, ki jo delajo številna podjetja, je ta, da na prvo mesto (ali enega prvih mest) med vsebino uvrstijo predstavitev podjetja, ki je po možnosti še skrajno duhamorno napisana.
Dober način, kako odbiti kupce, je vsekakor ta, da jim pred oči servirate vsebine, ki jih ne zanimajo.
V svetu, kjer se prodajalci (česarkoli) za pozornost kupca borite z družabnimi omrežji in številnimi drugimi »trobili«, je še kako pomemben prvi vtis. Naslov in uvod sta tista, ki odločata, ali bo nadaljnje vsebine sploh še kdo (pre)bral.
Analizirajte svoja sporočila in odpravite napake
Zdaj je že čas za domačo nalogo. V roke vzemite par zadnjih letakov ali prodajnih brošur. Preverite, koliko napak ste naredili. Mar že v začetku govori o vašem podjetju in dosežkih? Napaka. Mar govori o izvoru in obstoju podjetja? Napaka. Mar sta najbolj izpostavljena dela logotip in ime podjetja? Napaka.
Kako do (po)polne pozornosti kupca?
Kupci želijo najprej dobiti informacijo, ki jih zanima. To je bodisi rešitev za njihovo težavo ali pa korist (ali več njih) ob nakupu izdelka.
Izpostavite in opišite koristi vaših izdelkov, storitev ali rešitev na način, v katerem se bo kupec prepozal. Zato bo sam želel izvedeti (še) več.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.