Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure, prospekti, spletne strani … vse to je pogosto zelo dolgočasno in posledično neučinkovito v prodaji, saj kupce odbija in ne privablja.
Ne glede na to, ali gre za prodajno ali pa »neprodajno« orodje ali kanal, je pomembno, da sporočilo oziroma vsebina potencialnega kupca ali stranke ne odbijeta. Najpogostejša napaka, ki jo delajo številna podjetja, je ta, da na prvo mesto (ali enega prvih mest) med vsebino uvrstijo predstavitev podjetja, ki je po možnosti še skrajno duhamorno napisana.
Dober način, kako odbiti kupce, je vsekakor ta, da jim pred oči servirate vsebine, ki jih ne zanimajo.
V svetu, kjer se prodajalci (česarkoli) za pozornost kupca borite z družabnimi omrežji in številnimi drugimi »trobili«, je še kako pomemben prvi vtis. Naslov in uvod sta tista, ki odločata, ali bo nadaljnje vsebine sploh še kdo (pre)bral.
Analizirajte svoja sporočila in odpravite napake
Zdaj je že čas za domačo nalogo. V roke vzemite par zadnjih letakov ali prodajnih brošur. Preverite, koliko napak ste naredili. Mar že v začetku govori o vašem podjetju in dosežkih? Napaka. Mar govori o izvoru in obstoju podjetja? Napaka. Mar sta najbolj izpostavljena dela logotip in ime podjetja? Napaka.
Kako do (po)polne pozornosti kupca?
Kupci želijo najprej dobiti informacijo, ki jih zanima. To je bodisi rešitev za njihovo težavo ali pa korist (ali več njih) ob nakupu izdelka.
Izpostavite in opišite koristi vaših izdelkov, storitev ali rešitev na način, v katerem se bo kupec prepozal. Zato bo sam želel izvedeti (še) več.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.