Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov. Pogosto zato, ker so padli že pri prvem preizkusu – privlačnem naslovu.Pozornost sodobnega potrošnika je iz leta v leto krajša. Žal. O razlogih zanjo na tem mestu ne bi pisali, se pa moramo soočiti s posledicami in poiskati učinkovite ukrepe, kako tanko in kratko pozornost potencialnega potrošnika obrniti sebi v prid.
Izjemna pomembnost naslova
Z besedili in vsebinami je podobno kot z ljudmi – takoj je treba narediti dober vtis, saj druge priložnosti verjetno ne bo več, če smo prvo zapravili. In kaj pri naši vsebini potencialni kupec vidi? Naslov.
David Ogilvy, katerega priimek krasi eno največjih globalnih marketinških agencij, je znan tudi po svoji izjavi: »Povprečno 5-krat več ljudi prebere naslov kot pa preostalo besedilo. Če torej vaš naslov ne proda, ste zapravili 90 odstotkov vloženega denarja.«
Praksa mu pritrjuje na vsakem koraku. Dober naslov dobi več klikov in ogledov, slab naslov pa kar takoj pomeni konec branja.
Kakšen je dober naslov?
Dobro, razumete, da potrebujete dober naslov. Toda, kakšen je dober naslov? Predvsem tak, ki pritegne. Podjetja rada v naslove tlačijo imena in oznake svojih izdelkov, a to je slaba praksa. Naslov naj bo raje povezan s posamezno funkcionalnostjo izdelka in njegovo sposobnostjo odprave težave stranke. Tako bomo vsekakor pritegnili pozornost bralca, da nam da priložnost in prebere tudi naslednje vrstice.
Dodaten trik za naslov
Človeške možgane zanimajo težave in njihovo reševanje. Marketinški strokovnjaki so ugotovili, da zelo dober učinek na bralca naredijo tudi naslovi, ki se začno z besedo »Kako«. Seveda so pogosto povezani z nasvetnimi članki.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.