Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah.
O čem je govora? Ljudje radi beremo, poslušamo in gledamo. Zakaj ne bi torej posamezne vsebine pripravili v različnih oblikah?
Poglejmo primer.
Svoje občinstvo ste naučili, da lahko od vas enkrat na teden ali enkrat na mesec pričakuje uporabne nasvete. Te jim servirate v obliki novičnika, poslanega po elektronski pošti. Nasveti pa vodijo na vašo spletno stran, kjer si jih lahko uporabniki v celoti preberejo. Vse lepo in prav, a potenciala kakovostne vsebine niste niti malo izkoristili.
Kaj bi še lahko storili?
Za začetek začnite nasvete lepiti v povedne fotografije – npr. po en ključni stavek iz nasveta in te fotografije deliti po družbenih omrežjih – seveda s povezavo na vašo spletno stran, ki bo tako mimogrede deležna precej večjega obiska.
V kolikor ste še bolj spretni, lahko za vsak ali pa kakšen pomembnejši nasvet posnamete video posnetek in ga objavite na spletu – seveda, kot vedno, s povezavo do vašega podjetja ali izdelka.
Spreminjanje delov članka ali besedila v slike ali video je učinkovit način, kako zares dobro vsebino narediti kar se da prodorno. Tako boste doživeli precej boljši odziv in hitreje širili svoje občinstvo.
Fotografije, ki jih objavite na spletnih mestih, kot sta Pinterest in Instagram, namreč ciljajo na novo občinstvo, prav tako pa so bolje sprejete na omrežju Facebook kot nasvetni članki.
In ko se vam nabere res veliko kakovostne vsebine s posameznega področja, jo lahko združite v e-knjigo, s katero lahko znova novačite nove uporabnike in razveselite zveste stranke.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.