Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več let (če prodajate strešne kritine). Večina podjetij se znajde nekje vmes.
Kljub temu je ključnega pomena, da se v mislih kupca pojavite takoj, ko se ta nameni nekaj kupiti. Najboljši način, da boste dosegli tako stanje, pa je vzdrževanje stalne in dosledne komunikacije. Zbirajte podatke o stranki ob vsaki priložnosti. Pripravite e-poštne in druge kampanje, s katerimi boste ostali v stiku tako s potencialnimi in starimi strankami.
Seveda sta za prisotnost v mislih stranke potrebna tudi lokalna prisotnost (oglasi) in spletna prisotnost (oglasi ali visok položaj na iskalnikih).
Učinkovito trženje pomeni več kot zanašanje na neposredno oglaševanje po e-pošti ali zakup drage televizijske reklame.
Na spletu obstaja veliko tehnologij in načinov, kako lahko cenovno učinkovito postavite in vzdržujete znatno prisotnost.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.