Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja.
Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z družbenimi mediji in interakcijo s (potencialnimi) strankami preko njih. Razmislite še enkrat. V pomoč naj vam bodo naslednji statistični podatki:
- 72 odstotkov odraslih uporabnikov interneta uporablja Facebook.
- V zadnjih dveh letih se je poraba vsebine na Facebooku povečala za 57 odstotkov.
- Instagram ima 500 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov.
- LinkedIn ima 450 milijonov članov, pri čemer je aktivnih dobra četrtina.
- 30 odstotkov milenijcev redno uporablja Snapchat.
Takšnih medijev in njihovega občinstva, ki je zelo aktivno, preprosto ne smete ignorirati. Priložnosti za trženje in prodajo s pomočjo družbenih medijev je namreč iz meseca v mesec več.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.