Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja.
Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z družbenimi mediji in interakcijo s (potencialnimi) strankami preko njih. Razmislite še enkrat. V pomoč naj vam bodo naslednji statistični podatki:
- 72 odstotkov odraslih uporabnikov interneta uporablja Facebook.
- V zadnjih dveh letih se je poraba vsebine na Facebooku povečala za 57 odstotkov.
- Instagram ima 500 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov.
- LinkedIn ima 450 milijonov članov, pri čemer je aktivnih dobra četrtina.
- 30 odstotkov milenijcev redno uporablja Snapchat.
Takšnih medijev in njihovega občinstva, ki je zelo aktivno, preprosto ne smete ignorirati. Priložnosti za trženje in prodajo s pomočjo družbenih medijev je namreč iz meseca v mesec več.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.