Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma odpravite napake. To seveda takoj tudi storite.
Pritožbe strank velja jemati skrajno resno. Ker so skrajno nevarne. Veste, ne pritožujejo se vse stranke, nasprotno, pritoži se jih le dobre 4 odstotke ali vsaka 25 nezadovoljna stranka. A to hkrati tudi pomeni, da bi morali posamezno pritožbo obravnavati kot pritožbo 25 ljudi!!
Pritožbe so dobrodošle
Če ne veste, kaj delate narobe, to težko popravite. Zato so pritožbe dobrodošle. Vsaka pritožba tako v sebi nosi neprecenljive informacije o izdelkih ali storitvah podjetja – predvsem to, kaj ne deluje. Včasih nam stranke tudi skozi pritožbe podajo tudi predlog za izboljšavo, ki se ga sami morebiti nismo domislili. Pritožbe so torej najcenejše povratne informacije, praktično darilo.
Izkoreninjanje nezadovoljstva
A pritožb, posebej, če jih je veliko, se ne smete prehitro veseliti. Izmed 96 odstotkov nezadovoljnih strank, ki se niso glasno pritožile, jih več kot 90-odstotkov nikoli več ne opravi nakupa pri ponudniku, s katerim niso bile zadovoljne. To pa je alarmanten podatek. In hkrati dodatna motivacija, da vse napake, ki jih počnete ali imate, hitro zaznate in odpravite.
Iskanje krivca?
V praksi se stranke pritožujejo bodisi zaradi nezadovoljstva nad izdelkom ali storitvijo bodisi zaradi nezadovoljstva nad obnašanjem zaposlenih. Še en statistični podatek, ki vam mora dati misliti – dva izmed treh kupcev se v trgovino ne vrneta zaradi nezadovoljstva z osebjem ne pa pomanjkljivosti izdelka.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.