Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami
Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine.
Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno trgovino z izdelki in/ali storitvami.
YouTube in povezave v video posnetkih
Sodobni uporabniki spleta imajo najraje video posnetke, saj je njihov ogled vendarle lažji od branja dolgih člankov ali spletnih dnevnikov (blogov). Zato v svoje video posnetke vstavite ustrezne opise in povezave do vašega spletnega mesta ali izdelkov in tako gledalcem še olajšajte delo, da pridejo do njih.
Prav tako naj bodo na spletni strani objavljene fotografije deležne povezave na vaš profil na Instagramu, saj boste tako uporabniku zagotovili razširjeno izkušnjo.
Nič ni narobe, če na koncu video posnetka ali spletne strani uporabnike tudi poprosite, naj vem sledijo na družbenih omrežjih ali pa se prijavijo na seznam za obveščanje – najlažje je, če jih za to pričakajo lične ikone z ustreznimi povezavami, ki to dejanje še pohitrijo.
Naj vizualne vsebine delajo za vas!
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.