Pišite bloge, tudi za druge

Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo.
Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V članku ali spletnem dnevniku pa poskrbite, da bo vsekakor vsebovana tudi povezava do vašega spletnega mesta ali izdelka. S pisanjem t. i. gostujočih blogov delite svoje nišno znanje z drugimi, kar še poveča vaš ugled in vam daje status strokovnjaka. Ključnega pomena za unovčitev prometa iz vaših gostujočih objav je torej povezava, lahko pa celo spletni oglas za vašo stran ali trgovino.
Četudi oseba/obiskovalec, ki na ta račun (branja bloga pri nekom drugem) pristane na vašem spletnem mestu, nič ne kupi, vam še vedno ostane njena sled in jo lahko ciljate prek spletnih oglasov. Pri izbiri spletnih strani za gostujoče bloge se osredotočite na ustrezne partnerje – na sodelovanja, ki so logična in smiselna.
Za začetek lahko pišete blog za podjetje v isti ali podobni niši, ki ne premore lastne spletne trgovine. Posrečena možnost je tudi dopolnilna niša s podobnim občinstvom, pri čemer pa gre za podjetje, ki prodaja različne izdelke od vaših. Npr. eno podjetje prodaja sončna očala, drugo pa kreme za zaščito pred soncem.
Gostujoči blogi so eden od zelo posrečenih načinov za vzpostavljanje odnosov, ki vam bodo lahko dolgoročno pomagali pri razvoju poslovnih priložnosti in povezav.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.