Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom.
Bržkone najboljše prodajno pismo tega sveta, je, vsaj sodeč po sodobnih učbenikih, izdelal časnik Wall Street Journal. V treh desetletjih je na njegov račun zaslužil več milijard ameriških dolarjev prihodkov iz naročnin. Vas zanima, kaj je v njem pisalo?
No, zagotovo ni pisalo zgolj: naročite se na časnik, imamo ugodno ponudbo.
Ne, primerjalo je uspeh z neuspehom in to skozi zgodbo poslovneža. In to poslovneža srednjih let, ki se nekega dne vpraša, kaj je pravzaprav dosegel v življenju. Je mar bližje študijskemu idealu izvršnega direktorja oddelka ali kar podjetja ali pa je nemara pristal med uradniki in operativci, ki iz dneva v dan ponavljajo iste stvari? Po iskreni samoanalizi je ocenil, da je za izostanek uspeha kriv manko odločilnih informacij, takih, ki bi mu pomagale pri sprejemanju boljših odločitev. Ali, kot je povzel Wall Street Journal, je to razlika med bolj ali manj uspešnimi poslovneži. Omenjeni časnik je namreč vir informacij za uspešne. Skrivnost njihovega uspeha, če želite.
In prodajno sporočilo podkrepil s povzetkom zgodbe: Naročite si pravi vir informacij, če želite biti v koraku z uspešnimi.
Primeri in zgledi vlečejo
Tehnični podatki so lahko skrajno suhoparni. Ljudje precej bolje razumemo praktične primere in zglede. Ne glede na to, kaj prodajamo, pa naj bo to delovni stroj, počitniški aranžma ali nekaj tretjega, vedno poiščimo najboljše prakse in jih izpostavimo. Še bolje je, če dobro poznamo potencialnega kupca in mu sporočimo, kaj mu bosta naš izdelek ali storitev omogočila in kako ter zakaj ga velja izbrati.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.