Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne pomagajo nikomer, ne prodajnikom, ne podjetju.
Zaposleni potrebujejo dosegljive cilje. Tako ostanejo motivirani, saj pred seboj vidijo dosegljiv rezultat in se zanj potrudijo. Tudi če ste se pri napovedi ali postavitvi cilja zmotili, lahko cilj še vedno povečate, nikakor pa ni dobro manjšati ciljev, ki so jih prodajalci že dosegali – izjeme so seveda izredni dogodki, recesija ipd.
Uspeh in odstotki
Uspešnost prodaje se lahko meri tudi v odstotkih sklenjenih pogodb, prodanih izdelkov itd. glede na vložen trud. Za prodajo preko telefona velja postaviti jasen cilj – 20 %, 50 % ali 80 % klicev mora imeti za rezultat uspešno prodajo – odvisno pač od tega, kaj strankam ponujate. Dobri prodajalci bodo zastavljene cilje dosegli. Če pa posamezniki v prodajni ekipi potrebujejo bistveno večje število klicev in priložnosti, da dosežejo cilj, pa to pomeni, da so vendarle podpovprečni.
Vezava ciljev na nagrajevanje
Veliko podjetij prodajalce plačuje po uspešnosti prodaje – s provizijo, ki se doda fiksnemu delu plače. V kolikor ima vaše podjetje veliko fluktuacijo na področju prodaje, velja prodajne cilje vezati na nagrade. Nagrade pa se izplačujejo kvartalno in ne vsak mesec – tako bodo prodajalci dlje časa motivirani in tudi fluktuacija se bo zmanjšala, saj bodo želeli zaključiti uspešen kvartal. Kdor podjetje zapusti prej, ta pa ostane brez nagrade.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.