Poznamo rešitev za učinkovito upravljanje časa
Koliko časa porabite za izdelavo objav na spletnem dnevniku? Koliko za branje in odgovarjanje na e-pošto? Pa za sedenje na sestankih? Verjetno preveč, kajne?
Tudi če dobro veste, kje preživite glavnino svojega »delovnega« časa, se lahko pogosto počutite, da v vašem dnevu preprosto ni dovolj ur za vsa opravila. Učinkovito upravljanje časa je velik izziv za lastnike podjetij kot tudi zaposlene.
Kako ga doseči. Predlagamo preizkus orodja za sledenje porabljenemu času. Všeč nam je rešitev RescueTime, katere snovalci obljubljajo, da bomo z njeno uporabo izboljšali svojo dnevno produktivnost in posvetili več časa področjem, ki ga najbolj potrebujejo.
Recimo, da porabite veliko časa za interakcijo na Facebooku in Twitterju, vendar vam to ne prinaša otipljivih rezultatov. Medtem pa so vaše e-poštne marketinške kampanje v najboljšem primeru povprečne, čeprav veste, da delujejo.
Posledično prilagodite svoj dnevni urnik, tako da boste porabili več časa za trženje po e-pošti. Morebiti boste ugotovili, da vam ta pristop prinaša večjo prodajo. Pri tem ne pozabite, da je digitalni marketing odvisen od trojice dejavnikov: družbenih omrežij, spletnih dnevnikov in e-pošte. Če (pretirano) zanemarite katerega koli od njih, bi lahko trpela celotna strategija. Vseeno pa vsem področjem namenite nekaj pozornosti in morebiti vas preseneti eksplozivna rast.
Vse je v iskanju ravnotežja, ki deluje za vas in vaše podjetje. Vaš čas je omejen, zato ga morate ustrezno razporediti.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.